Klachtenprocedure

 

 

 

Klachtenprocedure


Hieronder vindt u een toelichting op de klachtenprocedure. Klik op een vraag en bekijk direct het antwoord.

1. Hoe kan ik een klacht indienen?
2. Zijn er voorwaarden gesteld aan het indien van mijn klacht?
3. Wat gebeurt er na het indienen van mijn klacht?
4. Hoelang duurt het voor mijn klacht is afgehandeld?
5. Hoe handelt VTC een klacht af?
6. Kan ik in beroep gaan?

 

1. Hoe kan ik een klacht indienen?

Klachten kunnen alleen als klacht worden behandeld als deze schriftelijk worden ingediend. Schriftelijk indienen kan via e-mail of via een geadresseerde brief. De indiener van de klacht geeft in de e-mail of brief helder aan waaruit de onvrede over de dienstverlening bestaat.

E-mails kunnen gestuurd worden naar info@vtc.nl. Brieven kunnen gestuurd worden naar ons postadres: Verticaal Transport Centrum, Zandlaan 29, 6717 LN, Ede. U kunt uw klacht richten aan de kwaliteitscoördinator van het Verticaal Transport centrum.

2. Zijn er voorwaarden gesteld aan het indien van mijn klacht?

Aan het feitelijk indienen van de klacht worden verder geen vormvereisten gesteld. Alle klachten worden in behandeling genomen, mits deze schriftelijk zijn ingediend.

3. Wat gebeurt er na het indienen van mijn klacht?

Na ontvangst van de klacht bekijkt de kwaliteitscoördinator of deze duidelijk is. Vervolgens wordt er een “eigenaar” toegewezen. De “eigenaar” zal de klacht onderzoeken en hierop eventueel preventieve en/of correctieve acties uitvoeren en/of coördineren. Uw klacht wordt vanzelfsprekend altijd vertrouwelijk behandeld.

4. Hoelang duurt het voor mijn klacht is afgehandeld?

Het Verticaal Transport Centrum streeft ernaar om de klacht binnen zes weken af te handelen. Bij complexe klachten kan er een langere periode nodig zijn om de klacht op een juiste wijze af te handelen.

5. Hoe handelt VTC een klacht af?

De afhandeling van de klacht zal met de indiener worden besproken, en indien gewenst, schriftelijk worden bevestigd.

6. Kan ik in beroep gaan?

Indien u het niet eens bent met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u hiertegen in beroep gaan bij de brancheorganisatie waar het Verticaal Transport Centrum bij is aangesloten.

U kunt uw beroep richten aan: Vereniging Verticaal Transport, Blokdrukweg 8, 4104 BD Culemborg

 

Heeft u uw vraag niet gevonden?

Neem dan contact op met ons per telefoon of via onderstaand contactformulier.

VTC biedt opleidingen en trajecten op maat.


Onze opleidingen zijn maatwerk. Wij doen graag op maat een voorstel voor het opleiden van uw werknemers. Vul uw wensen en gegevens in, wij nemen contact met u op.

 

 

 

VTC biedt opleidingen en trajecten op maat.

 

Onze opleidingen zijn maatwerk. Wij doen graag op maat een voorstel voor het opleiden van uw werknemers. Vul uw wensen en gegevens in, wij nemen contact met u op.

 

 

Hoofdlocatie Ede
Zandlaan 29
6717 LN Ede
E: info@vtc.nl
T: 0318 - 439 560

Postbusadres
Postbus 32
6710 BA Ede

 

BTW 810.78.255.B01

KvK 08109400

Locatie Rotterdam

Quarantaineweg 10

3089 KP Rotterdam

 

Locatie Waalwijk
Altenaweg 8
5145 PC Waalwijk

Volg ons op

 

 

 

 

 

VTC

Opleidingen
TCVT-opleidingen

TCVT-bijscholingen

Over VTC

Mijn VTC

Nieuws

Inschrijven opleiding

 

Hoofdlocatie Ede

Zandlaan 29

6717 LN Ede

E: info@vtc.nl

T: 0318 - 439 560

 

Postbusadres

Postbus 32

6710 BA Ede

 

BTW 810.78.255.B01

KvK 08109400

 

Locatie Rotterdam

Quarantaineweg 10

3089 KP Rotterdam

 

Locatie Waalwijk

Altenaweg 8

5145 PC Waalwijk

 

Volg ons op